Pagina's

vrijdag 25 april 2014

Ik kan het niet laten ...

... om foto's te maken: de tuin verandert elke dag! Helaas tiert ook het onkruid welig, dus blijft een mens bezig. Maar wel genietend!

Een akeleitje.

Boontjes staan te drummen.

Een geurgeranium die naar ... cola ruikt!

Klimroosje!

Ook de hond wordt welkom geheten ...

Tja ... ik hou van romantiek ;-)

Een hele mooie clematis!

Een pelargonium in een bak op mijn vensterbank!

De goudsbloemen staan op barsten!

Het Piratenhol wacht op bewoners!

Heerlijke kropjes sla die morgen in de pot zullen belanden!

David Austin rozen: ik ben er gek van!

 Mijn uitzicht!

De aardappelen tieren welig!

Nu kleurt de blauwe boragie roze!!!

Geen idee hoe deze plant heet, maar ik vind ze prachtig!


Veel bessen in wording!

Tuingroeten,

Inge

1 opmerking:

  1. De plant waarvan je de naam niet weet is de Phlomis russeliana.

    BeantwoordenVerwijderen